Search This Blog

Saturday 24 August 2019

My taal is nie altyd PC nie


My taal het hom lank uitgerek,
na ander tale uitgestrek,
met ander tale maats gemaak
asof sy egtheid hom nie traak.

My taal het op eie bene vas gestaan
en lank geleef onder die waan
dat hy in isolasie sou kon bly
wyl slegs puriste na hom vry.

Maar toe loer my taal mos oor die deur
na alles wat daar buitekant gebeur
en toe my taal sy kop uitsteek,
het hy homself heel gou verneuk.

My taal se woordeskat getuig
dat hy voor verandering moes buig;
aanneemkinders moes invat
op sy breër lewenspad.

An original poem by Miekie (Marietjie Uys).
'n Oorspronklike gedig deur Miekie (Marietjie Uys).

Marietjie Uys (Miekie) is a published author. You can buy my books here:
You can purchase Designs By Miekie 1 here.
Jy kan Kom Ons Teken en Verf Tuinstories hier koop.
Jy kan Kom Ons Kleur Tuinstories In hier koop.
Jy kan Tuinstories hier koop.
You can follow Miekie's daily Bible Study blog, Bybel Legkaart, here in English & Afrikaans.
You may prefer to follow the traveling blog, A Pretty Tourist.
For more crafty ideas and great product reviews, visit A Pretty Talent on Facebook.
If you are in a literary mood, follow Miekie's musings, stories and poetry on A Pretty Author - Miekie.
Remember to keep nurturing your TALENT for making life PRETTY.
You can subscribe to any of these blogs and receive regular updates by email. Simply register your email address at the top of the applicable blog.

No comments:

Post a Comment

Abuse

How cold the steel of the blade, how warm my body’s embrace How hard the knuckle of the fist, how soft the surface of my skin Ho...