Search This Blog

Monday 1 June 2020

Mes, mis, missie


Vanoggend skiet my woorde kort
en kry ek niks uit die sleutelbord,
want jy is weg
en niks voel reg
ek sweer jy’s met my asem vo’rt

Daar is 'n leegte binne my
'n plek waarin net jy kon bly
die golf van die see
het jou weggevee
in eensaamheid sal jy my kry

Hou aan met klop, moet ek vermaan,
maar my hart se pols wil nie verstaan
want die innige seer
wat hom binne verteer
gee hom geen rede om meer aan te gaan

Mt hart is stukkend, dit voel gebreek
jy het my met 'n ander verneuk
hoe ek daarmee saam moet leef
vra ek nou al tevergeef
met 'n mes wat diep in my rug insteek

An original poem by Miekie (Marietjie Uys).
'n Oorspronklike gedig deur Miekie (Marietjie Uys).

Marietjie Uys (Miekie) is a published author. You can buy my books here:
You can purchase Designs By Miekie 1 here.
Jy kan Kom Ons Teken en Verf Tuinstories hier koop.
Jy kan Kom Ons Kleur Tuinstories In hier koop.
Jy kan Tuinstories hier koop.
You can follow Miekie's daily Bible Study blog, Bybel Legkaart, here in English & Afrikaans.
You may prefer to follow the traveling blog, A Pretty Tourist.
For more crafty ideas and great product reviews, visit A Pretty Talent on Facebook.
If you are in a literary mood, follow Miekie's musings, stories and poetry on A Pretty Author - Miekie.
Remember to keep nurturing your TALENT for making life PRETTY.
You can subscribe to any of these blogs and receive regular updates by email. Simply register your email address at the top of the applicable blog.

No comments:

Post a Comment

Abuse

How cold the steel of the blade, how warm my body’s embrace How hard the knuckle of the fist, how soft the surface of my skin Ho...